W celu zgłoszenia reklamacji, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
W okienku "opis zgłoszenia" prosimy o szczegółowy opis przyczyny reklamacji.
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia.
Z uwagi na złożoność niektórych zgłoszeń reklamacyjnych czas rozpatrzenia zgłoszenia może się wydłużyć i jest uzgadniany indywidualnie z Klientem.
Okres gwarancji określony jest na dołączonej do produktu karcie gwarancyjnej (proszę o załączenie wypełnionej karty gwarancyjnej w formie załącznika).
Gwarancja jest ważna od daty zakupu zawartej na dowodzie sprzedaży (proszę o dołączenie załącznika skan/zdjęcie).
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz powstałych w skutek : nieprawidłowego użycia, nieprzestrzegania instrukcji lub manipulacji przez osoby nieuprawnione.
W przypadku braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową, kupującemu z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej, ze strony i na koszt sprzedawcy. Gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.
(UWAGA! Reklamację z tytułu rękojmi / niezgodności towaru z umową możesz zgłosić wyłącznie na produkt, do którego posiadasz fakturę VAT wystawioną przez Hydrex Diagnostics. W przypadku takiego zgłoszenia niezbędne jest wskazanie numeru faktury w opisie reklamacji, bądź załączenie jej w postaci skanu/zdjęcia/pliku pdf do zgłoszenia).
Pozdrawiamy,
Zespół Reklamacji
HYDREX DIAGNOSTICS Sp. z o. o.
Aleja Stanów Zjednoczonych 61A
04-028 Warszawa